Honung är magi, och parasoll bekymmer!

Älskar långhelg och älskar att få bara vara! 
Välkommen till familjen herr Weber!

Efter att ha morrat x antal ggr åt att kolen är slut och de är ett drygt moment med kolgrill för att grilla lite korv till lunch slog vi nu till! 
Igår hittade vi den perfekta gasolgrillen för oss! 

Däremot är vi även på jakt efter ett parasoll - åkte runt halva stan igår men ingen föll i min smak! Jag vill Hitta den perfekta färgen som matchar fönster och foder hos oss,- och ett stort fristående parasoll med cirkus 3 meter i diameter! Foten lär vara i brunaktig / eller svart färg men de var svårt att hitta! 
Hittade 1 på Lindholms möbler- det perfekta! Men då var de naturligtvis ett kvar, utställnings exet och det var redan tingat.

Så idag åker vi söderut, o fortsätter jakten :) men de är mysigt tycker vi! Då kan vi äta något gott och ta en fika på något mysigt ställe och Elon är ju så gullig o snäll att ha med... 


Efter diskussion med min mamma igår på telefon så gav jag Elon honung ändå - två skedar fick han igår.... Och vet ni? HOSTAN är BORTBLÅST idag! Jag vet ju att honung är magi, och det absolut bästa- men inget man ska ge för små barn! - o vill ni veta varför man inte Ska ge det till små barn kan jag ta det i ett senare inlägg!? :) 

Hej hej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0