Grattis Gammelmorfar!

2.a juni är min morfars dag! Grattis gammel gubben våran! 
Jag och Elon cyklade dit imorse med ett fat småkakor sen vårat kalas och en stor bit tårta! - han blev glad! 
Jag tog in några kvistar syren på altanen till honom! 


Och han tycker om Elon! Han ringde igår direkt för att höra hur det var med febern! 


Men va vi njuter av denna värme och sol! 
Lydia och Elon har badat i lilla poolen idag efter skolan och Elon kan sitta hur länge som helst och plocka gräs! Han älskar att plocka gräs :) 
Visst ÄR han väl fin i kepsen från gudmor Alice :-) så grymt gullig! 

Klarblå himmel! 

Kvällens dinner,- nötkättgryta med färskpotatis och en klick gelé! 

Ikväll hade vi besök och dukade upp med lite kakor och kaffe - tack för trevligt kaffesurr A och P! Alltid lika trevligt att ha er här! 
Tusen tack för en fin pelargon 

Och Elon hade hunnit somna,- så imorgon har han en spännande 1 års present att öppna, och vet ni! Den är inslagen i smörpapper! :) hi hi! 

Nu ska vi kolla på någon dokumentär om Anna Lindh mordet tydligen, typiskt min sambo ;) alltid massa katastrofer som det ska tittas på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0