Bland kollegor!

Hello i fredagen! 

Idag har jag varit på vift utan Elon,- känns verkligen konstigt då jag i princip aldrig lämnat honom!
Men idag har han hängt med mormor i 6 timmar! Han är en mormor gris redan nu, ;) han trivs där! 

Jag har varit in å ätit sommarlunch med mitt jobb! 
Sen var vi å lekte av oss lite! 
Ingen kände igen mig typ ha ha, dom ba: vem är de där? 
Så ja måste tydligen se annorlunda ut! 

Lekar på kontoret! 

Ja,- de var trevligt att få lufta sig lite som jag brukar säga! 

Hemma i brevlådan väntade ett brev från Gävle kommun! 

Elon har fått plats på Larven :-) liten blir stor... Fast egentligen tycker jag han är på tok för liten. Men de blir nog bra! 

Vi måste öva på att träffa nya människor bara,- han behöver det då han mest är van med bara oss ha ha! 

Trevlig helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0