Semester i huvudstaden!

Hej! 

Men va fint det är i vår kära huvudstad! 
Vi är precis på väg hemåt efter två härliga lyxdagar med god mat, bra shopping och hotell! 

På väg! 

Lunch på Vigårda! Rekommenderas verkligen! Så gott och ekologiskt! Juice till Elon från saltå kvarn! Jag åt en väldigt god sallad med gårdskyckling - annars fanns det mest burgare! 

Superbra barnvänligt också... Barnstolar fanns och en rätt så rymlig uteservering 
- Elon fick en barn burgare för 35kr,- vi skar bitar från köttfärsen o de gillade han! 

Shopping shopping.... 
Ja - är det något intresse jag har så är det just shopping! Å jag är så beundrad över det tålamod F har... Han följer med o klagar aldrig! Mitt bästa sällskap helt enkelt! 

Å dessa butiker, som inte finns hemma! Såå bra! 

Elon är lättsam,- han hänger liksom bara med.. Å alla tanter ska ju dessutom prata med han hela tiden så han har fullt upp han! 

Många mysiga ställen hittar man! 
Men igårkväll gick vi i TVÅ timmar o letade matställe... De var kö överallt typ o jag äter inte "var som helst" 
Då menar ja typ,- åker inte till Stockholm för att äta i en korvkiosk .... 

Slutade ändå med pizza - kl var 20,30 o vi var Grymt hungriga.. Men den var väl helt ok! 

Natten spenderades - HÄR - 

Hittade världens gulligaste barn butik men här skulle Elon behövt varit en tjej! 
Jag hitta SÅ grymt gulliga gummistövlar som jag tänkte köpa,- men Fredde stirra på mig som om jag vore helt dum i huve så jag köpte dom inte... 

Alltså SER ni dom svarta skönheterna!!! Jag tyckte ju helt solklart att Elon kan ha dom - men F tycker inte han passar i rosetter ;) 

Matstopp på hemvägen med Lill prins! Han blev så hungrig så det fick bli Ikea - så tog vi en kaffe! Han är så duktig att äta själv! 

En smoothie slank också ner ;) lära göra ett stopp i Uppsala för att fylla på blöj förrådet! 



Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

vad härligt att det har gått så bra, och jag ÄLSKAR shopping och härliga hotell :D Det borde jag göra oftare :D

2016-07-29 @ 10:34:34
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0