Att börja i 6.an och hallonhäcken!

Hej Söndagskväll! 
Mörkret har lagt sig över stationen och imorgon ska vi börja föra in lite rutiner igen... F återgår till jobb och jag börjar min S I S T A mammaledighetsvecka! 

Nu ska här övas på att komma i säng i tid,- Elon ska öva på att vilja gå mera själv inför dagis! Tjejerna ska lära sig att hålla ordning o reda o klara sig själva före och efter skola! Dom kan ju de såklart.... Men att plocka In i diskmaskin ist för att ställa på bänken är bra att kunna 😆

Imorse for vi till skogen igen... Jag verkligen älskar att gå i skogen ... Skulle aldrig våga ensam ... Men med sällskap är det svårslaget 

Vi gick ... O vi gick.... 

Å till slut hade E somnat - han verkar också bli lugn i själen av skogen 😃

Sen var det bara att förvälla kantareller igen!! 

Sen stod jag i hallinhäcken någon timme efter de å 😅 jag älskar svamp o bär!!!! 🙏🏻

Lortgris unge - usch va han grisar ibland 

Galltvål och vanish räddar oss! 

Thea sover hos V inatt! Dom var hem hit i hämtade en stor madrass och tog under armen 😄 och Lydia har kompis N här som sover hos henne! 
Men de är en liten herre som jagat dom hela kvällen.... Som ska va med på alla äventyr han å såklart!! 

Å dom skämmer bort han.... Han får följa med också! 

T och V - tjejerna man aldrig ser fast dom är hemma 🙈 märks att de börjar i 6.an och jag känner igen mig i mycket... Ikväll sprang dom förbi iaf för dom tränade! Bra gjort lär ja säga!!! Å Thea växer i raketfart o är typ lika lång som mig nu så vissa förväxlar oss - Thea lånade min en klänning en dag o till o med Fredric tog fel o trodde att hon var jag vid första blicken ha ha! 

Godnatt! Nu ska jag sova.... Eftersom ja sagt att jag ska vända tillbaka dygnet! 


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka härliga bilder!! :)

2016-08-01 @ 16:40:23
URL: http://pa2008.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0