Skrynkliga lilla nyfödda tid! Kom tillbaka!

Alla säger att tiden med en bebis går fort... Och när man hör det så tänker man inte så mycket på det, men den GÖR verkligen det... Jag vill njuta så mycket det bara går... För dom blir ju stora så fort! 
Tänk lilla skrynkliga nyfödd tiden... Åh vad jag älskar den!! 

Elon 1 timme gammal! 
Å jag som upplevde det som att han inte hade så mycket hår... Han HADE ju skapligt med frisyr iaf :-) även om jag beställde en med mycket mer ha ha! Det var väl tillfälligt slut på lager eller nåt! 

Nu sover han - inne i vagnen idag! 
Thea och Lydia är på väg hem från skolan, + kompis! 
Jag har köpt hem goda wienerbröd till fredagsfika! Lovely Friday! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0