Nya projekt som mammaledig...

Det här huset mår bra av att jag är mammaledig tror jag! Shit va perfekt att göra allt man inte hinner när man jobbar och är inne i hela jobb karusellen! 
Jag har nya projekt på gång hela tiden nu! 

Alltid ogillat våra bänkskivor, torra tråkiga Ikea skivor som var full i märken! 

Så här hemsk såg skivan brevid diskhon ut!

Tadaa! Efter lite fix så känns de nu bättre! 

Lilla bänken mitt emot var bara ful,- ful ful ful o de bruna kändes inge roligt! 

Nu är den oxå piffad!

Spishällen blev tusen ggr snyggare nu...


Snyggt - och vi blev nöjda! Snart är bänken full av tjafs igen ;) kaffepanna o nappflaskor och sånt ni vet! 

Nu ska jag planera om våran hall nr 2, den så kallade grov ingången - som ungarna springer i... Där vi hänger ytterkläder och så! Den behöver mera förvaring, mera ljus och mera ordning och reda! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0