Hoppe hoppe hare!

Godmorgon första riktiga vardagen för oss detta år! 

Gäsp - de var en tuff match när klockan ringde imorse... Som tur var ställer även tjejerna egen klocka och var uppe före mig o fixade sig inför skolan! 

Jag ville då verkligen inte gå ur den varma sköna sängen... 
Elon sov vidare han... O snarkar än fast klockan börjar Slå halv 9.. 
Han levde loppan inatt istället som vanligt... Han ålar - kryper, o skriker o fastnar i täcket o bökar o grejar så mycket denna gosse! Både jag o Fredric kan stirra på varann mitt i natten o undra varför ungen inte bara sover,- eller är tyst ;) 


En hare som hejade på tjejerna imorse när dom gick till skolan! 

Nu ska jag bädda sängar - innan E vaknar, så smidigt att göra det innan :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0