En man som heter Ove

På 8 månaders dagen passar vi på att byta till sittdelen på vagnen - nu rusar tiden känns det som! 

Han sitter som en kung! :-) så nöjd! Å sov lika bra i den här lär jag säga!

Idag har jag haft en bio dejt ;) första gången på minst 1 års tid... 
Impuls bokade o fick plats på rad två, äntligen fick vi se, En man som heter Ove! 

Fina lilla morfar! :) sån lycka för han o få åka på bio! 

Fredric var ju också med och för första första gången lämnade vi bort Elon en liten stund, så konstigt det kändes!!!! 
Men- mitt i filmen fick jag en bild uppdatering från mormor att prinsen var så nöjd så, o slumrade i vagnen... 
En av de bästa filmer jag sett!! Galet sevärd - o jag tyckte Ove påminner mycket om hur min farfar var... 

Elon min Elon! 
Längtar ihjäl mig efter Thea o Lydia nu o äntligen är min trio samlad imorgon igen!! 

Kram på söndagskvällen! 

Kommentarer
Postat av: Karro och King :)

Mysigt med bio :) Aa visst är den bra :)

2016-02-01 @ 15:45:51
URL: http://www.karroochking.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0