Välkommen helg och halsont!

Sjukstuga för min del - usch! Känner mig helt slut o hängig... 
Vilken tur att jag har sådan enorm hjälp av Thea och Lydia ... Imorse när jag var ner o gjorde välling 5.30 så vaknade även Lydia av att Elon vrålar värre än ett monster... Då pysslar hon med han o är så duktig.. Först bäddar hon sin säng med överkast o kuddar sen tar hon med Elon ner, sätter han vid bordet och fixar med smörgåsrån och lite plock, sen dukar hon fram frukost till både henne och Thea! 
Det kommer jag leva på hela dagen...


Skönt att ligga på soffan då nedervåningen är städad o plockad o de inte finns något måste (förutom dammråttorna som väntar på mig på övervåningen) jag fattar inte hur jag ska ha tid o börja jobba? Jag måste skaffa städfirma då, helt omöjligt kommer de bli känns de som nu! Jag har lixom saker o greja med hela hela tiden! 


Lydia och Nora med Elon på BVC igår :) 
Dom (läkare + BVC sköterska) spanade även på Elons "sår" igår - då fick dom plus poäng av mig... Känns som dom kommer lyssna på mig i framtiden nu! Å de flaggar jag för!! Jag klagar inte i onödan. 
De är ju fortfarande inte bra, men kirurgen i Gävle vill ge det 6 månader till att (ev) läka.. Eftersom han är så liten så vill dom helst slippa operation! 
Det ser mycket bättre ut, men fortfarande en rodnad / färg som gör att jag vill ha uppsikt så det verkligen inte missas något! 

Hoppas jag blir piggare snart o de inte bryter ut en dunderförkylning igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0