Utvecklingssamtal

F R I S K A ! ! ! Ingen är gladare än jag! 
Igår var vi ute massor jag och Elon för att få lite ny frisk luft och energi

Igår var det mycket "skola" på schemat! 
Först utvecklingssamtal med Lydia! Va lättsamt det är när det flyter på så bra hela tiden - mer än godkända kunskaper och godkända kunskaper i alla ämnen! Samtalet gick fort och så skönt att veta att allt är bra! 

På kvällen pös jag iväg till skolan igen på "hem och skola möte" då jag är klassförälder i Theas klass! Så jävla skönt, (ursäkta språket) att få åka iväg i läggningstid och komma hem till undanplockad diskbänk och en sovande bebis, massor med batterier som hinner ladda inom mig då! ! ! För de händer i princip ALDRIG 


Vi åt korvstroganoff, snabbaste rätten som är bra att ta till ibland! 


Utmaningen just nu är att resa sig mot allt, ibland är han världens tok fegis o ibland tror han att han är Spider-Man och kastar sig överallt! 

Längtar så till soffbordet kommer - var ju leveranstid 1 vecka minst... O nu ekar det tomt i vardagsrummet! Beställde även en gardin, en vas, en matta till Theas rum och en stoor matta till vardagsrumsgolvet så nu får vi nog äta nudlar under hela mars ha ha ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0