Up & Go

Hej svejs lördag! 
Lördagar som dessa har vi alltid massa ärenden som ska göras och saker som ska fixas i ordning! Idag hade vi "fixa frys" på schemat :) o har köpt ett frysskåp som vi nu bubbat in här! 
Åh så bra de kommer bli med ett stort härligt frysskåp, äntligen! 

Å igår slog jag till på en fåtölj som blev kanonbra i vardagsrummet- vi sitter ju liksom nästan i knä på varann vi när hela familjen är hemma ha ha

Elon prov sitter och den får högsta betyg! Superskön verkligen! - jag gillar djupet i howard fåtöljerna! 

Jag älskar att vara mammaledig när man verkligen kan få tid till att piffa köpa o fixa! Ska ut med den fula tv bänken också - blä va jag tycker den är ful!!!! Sen är planen att få upp en snajsig tunn tv på väggen o varför inte tapetsera om på samma gång! Kliar i fingrarna!


Idag köpte vi ett paket med up & go för att testa den modellen - kanske inte nödvändigt än då han ligger skapligt still - men han ålar gärna o snurrar o håller på! 

Trevlig kväll på Er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0