Schlagerparty och magsmärtor

Hej!

Schlager mys med mina 5 små godingar ikväll medan F valde att skippa glitter partyt och åkte till stugan för att kolla Brynäs istället! 
Men här har vi det mysigt! Elon somnade 19.30 så vi fick de lugnt iallafall ;) 
Å vi slog till på oxfilé ikväll! Så grymt gott! Fredric är duktig på kött! 


Men jag har haft så otroligt ont i magen här sedan eftermiddan - smärtor mitt i magen när jag går och står, ligger jag raklång så känns det Ingenting alls - men så fort jag reser mig lär jag krypa ihop krokryggad o andas djupt - vad kan det vara? 
Brukar åka på magkatarr men då värker de hela tiden - nu är det en annan smärta.. Och som sagt - helt bortblåst om jag ligger raklång.. 

Jag och Thea i bilen till dansen idag! 

Dans time för tjejerna! Å vi passade på att uträtta ett ärende! Efteråt hämtade vi upp C hos farfar och Kerstin innan vi for hem till hedesunda igen med full bil! 

Thea hejar på Robin ikväll - värsta bästisen ;) 

De gör Lydia också såklart! 

Jag får väl sympati hejja på Anna jag då ;) min bästis he he 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0