Magsjuka del två för Elon

Men varför ropa hejj innan det är klart... :/ 
Ligger vaken med en liten E i famnen 
Precis när vi lagt oss så börjar han att hulka IGEN - spyr ner hela vår säng med allt han har i magen... 
Å jag som helst vill undvika att duscha honom då han dessutom börjar få torr fnasig röd hud av alla tvättningar.. (De är ju inte heller bra)

Sov 3,5 timme sen vaknar jag av att han har ont i magen och bajsar vätska ... Alltså verkligen vatten känns det som, aldrig tidigare varit så... 
Kunde knappt byta på han för han skrek så :-/ 

Jag blir så orolig... Nu har ju han varit pigg och aktiv iaf - men efter att ha varit dålig i 5 dygn nu (fast lördag söndag upplevde vi han som frisk) 
Kan han ju bli rejält uttorkad. Nu vågar jag inte sova ... Ger vatten då och då... Och hoppas av hela mitt hjärta han blir bättre imorgon så vi inte behöver uppsöka sjukhus. Han får ju inte behålla nåt... Och de ska Man ta på allvar när det är en bebis... 

Nu sover han, lugnt och skönt - men jag kan ändå inte komma till ro. . . Något säger mig att detta inte är riktigt rätt.. 

Sov gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0