Ingen matlust....

Hej hopp i schlager yran ;)
Jag har fullt upp med att tvätta händer och tvätta kläder än.. Elon blir inte frisk och han har ingen matlust. Allt han äter rinner rätt igenom och han kniper ihop munnen så fort man försöker ge han något - men han dricker saft... O en o annan majskrok (som bara är luft typ) 

Men vi har fått ut o lufta oss lite iaf :-) 
Dags för Nora och Lydia att dansa igen! 

Tjohooo från oss! 
Sen passade vi på att stanna till på Mio-  vi (läs jag) vill ha ett nytt soffbord och matta... Så spanade in det men kön var alldeles för lång så stressad som jag var orkade jag inte stå kvar då Fredric o Elon väntade i bilen. 
Matta har jag bestämt nu - men soffbord! Gud va svårt!! Jag vet inte hur jag ska kunna bestämma mig heller! 

Dags att förbereda middag (fast jag har lite halv taskig matlust jag med...) 

Hej hopp galopp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0