Fettisdag!

Hej! 

Dagen till ära har jag bakat semlor! 
Det är väldigt gott med en hembakt och alldeles nygjord semla! Mums! 

Jag gillar klassiska semlor med mandelmassa och fluffig grädde! 


Lill korven sov en bra stund på förmiddagen - då passade jag på!

Matchade tröjan med vagnen ;) 
Ännu en tröja från "tjej avdelningen" men som jag tycker passar bra på min E!

Trött liten tjockis ;)

Sen vaknade han precis mitt i "spritsningen" då fick babblarna hjälpa mig ännu en gång ;) han är så fashinerad av dessa figurer! 

Tjejerna är hos kompisar så de är väldigt lugnt här hemma. Ikväll vankas kaffe med semla - dom är ju dom godast idag så lika bra att passa på att äta! Mums !! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0