Det krälar!!

Hej! 

Vaken med en vrålande Elon som inte är nöjd Av någon anledning! 

Igårkväll kl 20.00 upptäckte vi att båda tjejerna har L Ö S S ! ! ! Blää!!
Så jag spenderade hela kvällen med att tvätta föna kamma hår!! 
Å båda har ju så tjockt långt hår så det tar ju en stund - men TUR att vi hade lusmedel hemma - för då kan dom ju trippa till skolan idag! 

Blir till att kamma några dagar nu! Och återbehandla om en vecka igen! 


Våran tisdags middag - isterband, så enkelt men alltid lika gott! 
Sen kom mamma och pappa hit å fikade kaffe och semla! 
Fettisdag när den är som bäst! 

Nu sparkar vi igång onsdagen - och Maria o Wille kommer till oss och leker lite under förmiddagen - jippiiie! :) 

Så olik sej han blev då,i keps :) ha ha 
Men den är fin, jag älskar marinblå! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Fick tipset att ha ihjäl getterna med plattång. Har aldrig sett en lus men kan ju föra tipset vidare 😊

Svar: Tack ! Vi provar !!
Amanda

2016-02-11 @ 21:40:30
Postat av: Anonym

Hahaha, nu såg jag att jag skrivit getter istället för gnetter!!! Gud va kul, fick visst hjälp med att stava :)

2016-02-16 @ 19:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0