Babblarna!

Elon är galet förtjust i dessa figurer! 
Nytt för mig, då de inte fanns på Thea o Lydias tid... Då var de Teletubbies som gällde!
Men babblarna går minst 1 gång / dag här... O då pratar jag inga timslånga filmer ha ha utan ett klipp på 4 minuter som E älskar! 

Spelar ingen roll hur ledsen han är - så blir han knäpp tyst när dessa börjar sjunga! 

Ganska otroligt hur de kan imponera på så små barn!

Lyckliga lilla pojke! 

Han älskar att få sitta med vid matbordet och äta med oss om kvällarna! 

Gå träning med Thea! 

BVC gick bra! Vikt kurvan börjar peka rätt UPP å han har nu passerat 9 kilo (!!) inte undra på jag tycker de börjar bli tungt att bära runt på han o diverse tvätt högar o allt man släpar på :-) 

Nu ska jag ordna kvällsfika! Kvällens höjdpunkt för alla här ;) 

Hej svejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0