Alla hjärtans dag!

En kram till Er alla på Alla Hjärtans dag! 
Läser lite då och då på dom som tycker de är löjligt osv men de tycker Inte jag!
Självklart tycker vi om varann lika mycket alla 365 dagar om året - men kärlek kan man inte få för mycket Av så denna dag behövs i en värld som denna ;)
Man kan äta något extra gott - ge en extra kram och kanske få lite nya fina snittblommor på köksbordet ;) 

Så all kärlek från oss! :) 

Thea och Lydia fick en liten present i fredags från mig och jag fick superfina teckningar av L!

Fast jag började denna dag med att bli smått less på F som lät Elon leka på dammsugaren på klinkers golvet medan jag var uppe ;) (hade ju aldrig hänt om jag var nere..) 
Resultat? 

Han ramlade ju så klart - dunsa rätt ner i en skruv i golvlisten som borrade sig in o jackade upp hans huvud! :/ stackars liten å fy va han skrek! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0