Status hos oss!

Ja,- här finns inte så mycket energi eller positivitet att komma med... vi har sjukstuga dygnet runt!
Nu är det Thea som är drabbad,- helt utslagen i flera dagar!

Ingen vanlig förkylning direkt utan en influensa även här....

Elon blir inte frisk han heller,- han är pigg men det är inte 100... så som han låter på sin andning och sin konstanta djupa elaka hårda hosta sedan månader tillbaka så måste jag gå på magkänslan!
Här snackar vi astma eller allergi,- det han har är inget vanligt dagis virus, never ever!! Så imorgon ska Elon till läkare på nytt,- nu ger jag mig INTE förrän de tar oss på allvar!

Så... energin är på botten hos oss! Man blir så trött av att de aldrig kan vara bra o att man aldrig får sova ut.

De lär väl vända för oss snart!

En twistshake har fått flytta hem till oss, en helt BPA fri nappflaska! Snygg design och enkel att använda! Tänk att de kommer nyheter inom allt!

Nu ska jag skriva ett långt brev till läkaren - sen Ska jag kvällsfika lite med min kära sambo och Lydia! Thea ligger däckad och Elon ska få hoppa ner i lopplådan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0