Explosion!

Tack och lov att vi inte ska ha några julgäster 😅 herregud... idag när jag skulle griljera skinkan så händer något fruktansvärt otäckt!
Ugnen Exploderar! ! !
Helt plötsligt smäller det till som en bomb och hela ugnen sprängs o de flyger glas överallt!!!!

Fy va rädd jag blev,- så otäckt!
Hade Elon suttit där nedanför vid kattskålen som han så ofta gör har han kunnat dött!

Glas i hela köket!!!
Ringer Ikea (där ugnen är köpt) dom ber oss komma direkt o hämta en ny ugn - dom var SÅ snabba med kompensation - aldrig varit med om snabbare service,- tror dom va rädd att de skulle sprida sig annars ..

Så F hinner bara hem från jobbet så får han åka dit o hämta en ny ugn!

Nåväl mitt i glas splitter saneringen kommer tomte nr 2 till oss och smyger!
Han vinkar till barnen o smyger runt hela huset!

Vilken tur att tomtarna håller koll så de inte sker nå bus eller syskonbråk så här dagarna innan jul!

Mitt i kaoset kan vi nu njuta av uppesittarkväll och lite gott!

Imorgon när vi vaknar är det Julafton! 🙏🏻✨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0