Dan före dopparedan!

Men dessa dagar innan jul är väl mysiga..
Igårkväll hade vi besök av tomten,- han smög runt huset o tittade så alla barnen var snälla...

Goddag goddag tomten sa vi,- Elons första tomtebesök när han inte var bebis då förstås! Han blev så rädd så han darrade stackarn!

Tomten bankade på o kom in också,- han hade lite smått o gott med sig,- även mamman här i huset fick en jul present!

Så fin blomma!

Sen klädde jag granen i min ensamhet,- thea o Lydia hade sagt innan att de vela klä den men när de var dags så var dom inte så intresserade,- så det slutade med att jag klädde den själv 😂

Jag har varit in och jobbat på förmiddagen! Elon fick gå halvdag på dagis och när jag kom låg han och sov så skönt under en filt på en madrass med en av dagis kompisarna 😃 så jag fick väcka honom!
Stora barnen var hemma,- så vi käkade lunch när jag kom hem!

Nu är det jullov på riktigt och jag blir ledig till och med 9.e januari! Sååå skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0