Vinkat av Thea och svamp plockning!

Måndagskväll och jag tänder ljus,- jag tycker om hösten så det gör inget att den känns lite tidig! 
Jag jobbade sent idag,- men har hunnit med massor! Hinner nästan mer nu än när man är hemma bara för att jag tok planerar mina dagar! 😆

Storhandling klar för hela veckan,- check! 


Mina 3 hjärtan som varit hos mormor idag,- o vilken lycka för dom som fick plocka svamp!! De tycker ju jag är så roligt! 

Nu har vi precis vinkat av våran Stora tjej som ska vara med farmor o farfar i stugan - dom kommer få det så mysigt! 



Här hemma vankas kvällsfika - ska ordna något smaskigt, L och F är ute i svampskogen dom! Jag skulle behöva 10 frysboxar!!! Vi är grym på att hamstra bär o svamp! 😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0