Renfana

Torsdag och dunderond hals,- blä de slog bara till... Nu känner jag mig super hängig! 
L ramlade på sparkcykeln idag o slog sig rejält - har ett fult sår på låret nu,- usch... Tycker sparkcyklar är farligare än cykel nästan... 

Kokat krusbärs sylt hela förmiddagen! Mums! 

Följt med min lilla rymmare när han rymt idag också... Tycker tröjan är så grymt ful snygg... Gillar inte färgen men ändå tyckte jag den piggade upp lite i Elons blå vita garderob. 


Var ner till kyrkan .... En kär vän skulle fyllt år idag. Idag var vi där med hennes goaste A som plockade en blombukett till sin mamma. Vi sjöng för henne också... Ja må du leva... Vi hoppas och tror att hon hörde det! 


Jag var förbi farfar också.... Han gillade gult och rött,- mina absolut fulaste färger på blommor... Så här har du Farfar! Renfana - höstens blomma! 

Usch, känns inte bra i min hals... O F är risig..,, inte bra! 

Kommentarer
Postat av: Isabell

Så fina blommor!

2016-08-05 @ 16:21:51
URL: http://hotelisabell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0