Polarn och Pyret!

Mitt jobbflow flyter på! Åh som jag trivs! Trodde de skulle kännas mera sorgligt / jobbigt och att dagarna skulle bli långa. Men nä! Jag älskar mina arbetsuppgifter - å jag kommer bli en gladare piggare mamma! Jag känner nu att de är såå mysigt att få längta efter mina 3 o sen mysa hela kvällar! Jag är inne i matchen helt enkelt! 
Ingen vinkning från Elon imorse dock... Utan en svag ton av gnällgrin då han inte riktigt gillar när jag sticker så där plötsligt... 😆


Dagens lunch shopping
Höstjacka till lilleman som endast haft ljusa jackor eller finare jackor! Nu lär vi ha en lekjacka,- mitt val gick till polarns jackor direkt! Men 699kr (?!) hallå liksom!!! Varför sånt överpris? Men men,- designen föll min smak å den passar hans övriga outfit! 
Hittade även en dress med byxa och tröja som blir toppen! Vi behöver massa nytt nu i 86/92! Å svart randigt var lite kul... De blir fräckt till hans vita "dynamit Harry kalufs" 🙈

Nu ska jag sova, kl har passerat 21.30 😂 men ni vet... Jag är noga med sömnen! Den är SÅ viktig för mig! 
Godnatt gott folk! 

Kommentarer
Postat av: Isabell

Himla fin, men ja, vilket pris!? Kostar ju nästan lika mycket som till oss vuxna! :o

Svar: Ja,- man måste glömma priset så fort man köpt den 😂🙈
Amanda

2016-08-11 @ 16:20:18
URL: http://hotelisabell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0