Min mammas födelsedag!

Hej igen! 

Efter en stressig lördag med diverse aktiviteter sätter jag mig nu ner med ett glas cava! Äntligen har sommaren kommit tillbaka en sväng! 
Lydia har dansat idag - o Thea fick en förfrågan om att få spela match med DAM laget idag,- herregud vilken lycklig tjej! Lyckan i hennes ögon när jag frågade.... Hon trodde jag skojade! Min super tjej som lirar boll som värsta proffset!! Snart 12 år och får spela en match med damlaget,- de är stort för henne! Självklart blir man stolt! 


Kräftor till förrätt idag! 

Elon åt han också! 

Igår fyllde min mamma år! Min fina mamma- tänk va hon betyder mycket för oss alla! Min mamma, och mina barns älskade mormor,- och Fredrics fantastiska svärmor! Tänk om alla vore så rar som hon ;) 

Tack kära mor för att du ställer upp för oss! 
Men här då- tjejen som blivit stor! Min tjej som börjat i 6.an!! Helt galet! DÅ är man ju värsta tonåringen tyckte man ju själv iaf ;) 
Eftersom de blev sommar väder så tog vi en promenad dit efter järnvägen! 

Blombukett från oss! 

Och en blus från uthuset! 

Hon lyckas med allt! Sååå gott,- och man åt ju verkligen med ögonen också! 

Fredric pappa o Stefan! 

Elon pysslar med alla fina stenar! 


Tighta kusiner som har roligt ihop! 

Mammas bästa: flarn tårta med grädde! Tack snälla för ett trevligt kalas! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0