Med blandade känslor!

Måndag.... Min Sista lediga måndag! Förstå va sorgligt de här känns för mig! 
Idag hade jag lite smått panik mellan varven då jag försöker njuta varje jädra minut av denna dag,- av mina barn,- av min frihet av att göra vad jag vill o planera dagen som passar mig bäst! 
Jag gillar ju att jobba o de känns bra att få komma in i rutiner o vardag som jag tjatat om förr... Men tårar rinner... Tårar rinner för att jag inte vet om Elon är redo för att släppa taget om mig och oss ännu för att helt förlita dig på främmande fröknar! 
De kommer gå bra! Men visst måste väl fler mammor känna så här emellanåt? 😪 


Som han grejat i kökslådorna idag! Han gick all in i lådan för plastbunkar och plockade i och ur hur länge som helst! Vem behöver köpa leksaker? 

Lydia har haft kompis N här hela dagen lång! O dom har så roligt! Sen var kompisen bara hem och vände,- packade om och åt middag sen har dom satt upp tältet igen för inatt ska dom tälta! Mysigt! 

T o V har bakat kakor så det doftat såå gott här! 

Å jag då... Jag har haft min fina barndomsvän Jeanette på besök! 
Tiden går alldeles för fort och är alldeles för kort när vi ses så jag längtar redan till nästa gång! Jag får sån positiv energi av Jeanette! En av de västa vännerna! 

Sov Gott! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Trots det jobbiga så låter det riktigt mysigt! Allt kommer gå bra med fröknarna ska du se! :)

2016-08-02 @ 16:44:21
URL: http://pa2008.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0