Lite strumpor och överkokt potatis!

Hej Tisdag! 
Men idag känner jag mig hundra gånger piggare och tusen gånger starkare! 
Idag kom den riktiga positiva jobbkänslan! Det tog bara EN dag och nu känns de som en dans att åka till jobbet! Jag tycker det är KUL att jobba!!


Hej kontoret! 👋🏻

Lite lunch shopping till Elon! Nya strumpor var på inköps listan! Likaså en bra dagis mössa och två vantar för olika temperaturer! De här lilla fjuttet kostade 600kr (!) de är dyrt tycker jag! 
Men de finns inga bättre strumpor än polarns... O sen är de inget som slår det klassiska! 


Fick en ny skärm idag! Den var gigantisk mot min förra,- men mycket smidigare att jobba med! 

Kom hem till dukat bord! Min kära sambo var först hem idag,- o har hunnit sagt fler än två ggr om att han LAGAT mat ikväll så han borde slippa göra något mer... Men att VÄRMA lite köttbullar och överkoka potatis är inte att laga mat tycker jag 🙈😂


Sen blev det kvällsfika på tång hos kära mor och far! 
Elon har haft två bra dagar med mormor,- och i morse vinkade han så glatt när jag åkte! 
Älskade Elon Torsten! 

Nu ska jag ta tag i lite plock innan allsång! 

Kram o hejj!!! 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så söt han är!! :)

Svar: Tack 😘😘
Amanda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0