Inskolning!

Men kan man säga att inskolningen går som en dans så säger jag det nu! Alla skryter väl över sina barn,- men inte trodde väl jag att min son skulle vara så duktig 😉 han är fantastisk!! 

Mitt lilla pyre i sin fjällräven ryggsäck från farfar och Kerstin o nya röda stövlar från polarn! Älskade lilla vän!

Elon äter och mumsar på dagis,- han äter själv och tar stora portioner! Vi vet ju att han är väldigt matfrisk ;) han viftade ivrigt med armarna innan maten o tyckte de skulle bli så gott! 

När det var dags att sova somnade Vårat barn först båda dagarna 😅 Fredric la ner han i förskolans vagn och han somnade innan han landade på kudden tror ja! De här kommer bli bra tack o lov! Va många fina gulliga kompisar han kommer få! 

Å jag kom hem till ett städat hem,- de kommer jag leva länge på! Eller... Städat o städat... De var dammsuget o de händer inte så ofta 😉

Barnens önskan ikväll var stuvade makaroner och köttbullar och det är gott när man äter de så pass sällan! 

Nu ska jag hoppa igenom duschen innan nattning av mini gullisen och sen Idol! Imorgon är de onsdag, då vänder veckan 🙌🏼 de gillar vi - eller hur!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0