Giftfritt!

Lyckats haft matlåda varje dag denna vecka - de är bra gjort tycker jag! Annars lockar de enormt att köpa utelunch ;)

Torsk med potatis och äggsås i dagens låda! 
Har ju fått världens Bästa matlåda av Kerstin - den tackar jag för! 
Helt gift fri! BPA free! Tänk va bra! 
Jag har inte ens tänkt på hur mycket gifter de kan bli av en vanlig låda i plast när man värmer i micro. 


Fått den här också - man kan dricka både kallt och varmt i den och jag har druckit mitt morgonkaffe i bilen i den,- o alla på jobbet har kommenterat / lagt märke till! Så nu kommer nog alla kollegor köpa dom här ;) 

Kolla min pappa då,- svamp plockaren nummer 1! 40 liter har han skrapat ihop på förmiddagen idag ! Inte dåligt!! 


Kommentarer
Postat av: Isabell

Mums vad gott med torsk! :D

2016-08-12 @ 16:25:59
URL: http://hotelisabell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0