Första dagen!

Hej Måndag den 8.e Augusti! 
Ni anar inte va trött jag är efter denna dag,- redan kl 14.00 började jag gäspa på jobbet och längtade hem! 

Men det känns - BRA att jobba! Det är kul! Jag trivs i min lilla kontorshörna med min rosa radio och min utsikt över torget! 

Kaffemaskinen var trasig - katastrof! Så idag blev det pappmuggskaffe! 

Vi blev bjudna på grillat hos mamma och pappa ikväll! Men så underbart snällt,- vilken lycka! Tänk vilken tur vi har med alla snälla runt oss! 

Nu blir de myyys med min fina Lydia 

Jag är så trött så ikväll får jag sova på henne i soffan! 
T o F är på äventyr dom! 

Kommentarer
Postat av: Isabell

Vad skönt att det ändå känns bra, trots tröttheten! :)

2016-08-09 @ 16:25:08
URL: http://hotelisabell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0