En flott rabarberpaj och en trökig affär!

Hej på Er! 
Lördag och sommaren var tillbaka för ett tag! 

Jag o mina fina killar har gjort lite ärenden idag,- handlat nå gräsklippar grejer på nån grymt trökig affär ... 😅
Men den som väntar på något gott..... Efter trök affären bjussar F på gofika! 

Jag rekommenderar starkt caféet på Hedvigs trädgård! Mums!!  Så fantastiskt gott o fint! Va glad man blir r man beställer en rabarberpaj och får något så här flott!!! 

Innan middagen blev det ett glas bubbel,- de dricks för sällan! Champagne är gott! (Men de ska vara de rätta sorterna...,)  Perfekt laga maten dricka!! 


Men så kom regnet o höstkänslan var tillbaka! Burr! 
Men vem älskar inte att tända ljus? De är ju en mysig tid vi har framför oss nu! 
Älskade lilla Elon har precis somnat för natten... Han väcktes Två mornar av mig innan jag skulle till jobbet,- sen har han vaknat 05.20 VARJE morgon som att han fattar att han ska upp liksom, inte LIKA kul när det var lördag och jag var ap trött...., 5.30 vaknar Elon o då var de bara att kliva upp ... (För F alltså... 😆) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0