Taco paj och en rövarunge!

Hello igen! - idag blev det EN tupplur för Elon - han höll ut till 12 sen fick han sova, jag nästan längtade tills jag fick se hur kvällen skulle bli, om han somnade tidigare... 22.15 (!) då somnade han... 
Helt otroligt hur han röjer o lever rövare varje kväll!
T o C kom hem runt 21, cyklat nästan två mil ikväll, bra jobbat! 


Vi åt taco paj ikväll,. . Thea vela inte ens smaka eftersom hon inte gillar tacos, o Lydia tyckte inte om medan Charlie sa att det var det godaste han någonsin ätit ha ha! 

Elon med de låånga ögonfransarna! 
Så fina :-) 

Nu ska jag se om de stora barnen har gjort kväller... De brukar få läsa lite innan de är dags att släcka.. Fredric tog en tur på cykeln och jag tänkte gå och lägga mig, gäsp! Jag är så trött ja!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0