Somna i egen säng och lite tacos!

Elon fortsätter vara matvrak... Helt säkert att han fortfarande tar igen allt han inte åt under de 10 dagar han var så sjuk, - stor portion med torsk o potatis kl 17.30, hel portion gröt kl 19.15, och hel flaska välling nu kl 21.30 - alltså han äter som en HÄST!!! O säkert kommer han vråla efter en till välling innan 1 inatt å ;) 

Men!! Inget ont som inte har något gott med sig, vet ni vad han lärde sig mer på sjukhuset? 
Han Somnar och sover i EGEN säng!!! Det har aldrig hänt förr,- men efter natten i den vidriga Järnsängen (som Elon älskade för övrigt) så somnar han nu på 2 sekunder kl 19,30 själv i sin säng... Halleluja moment - Thea var över 2 innan hon sov i spjälis och Lydia sov aldrig i egen säng när hon var liten  ha ha hon var nog 4 år innan hon tog steget o sov i egen säng.. Mig har det inte gjort något, o tvinga någon med 5 minuters metoder hit o dit vägrar jag. Men med Elon gick det smärtfritt denna gång! 


Dessa två, så glad att Thea är just Thea o 11 år äldre än Elon för Gud va hon tar hand om sin lillebror ... Hon klagar aldrig, hon låter honom riva runt på sitt rum o hon får honom att kikna av skratt varje dag! Jag kommer kunna vara ko lugn när Thea är vid Elons sida! 


Tacos fredag hos oss! Å de är ju som vanligt gott när man inte äter de varje vecka! :-)

Nu ska jag slå igen mina blå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0