Skofest och en gul napp!

Godkväll måndag! 
Regn o ruskväder men här är det ett målar projekt på gång! 

Dags att måla hus och garage - de var exakt 10 år sedan sist nu. Vilken tur vi har som har mina föräldrar.. Vilken enorm hjälp vi får jämt! 
Pappa han är liksom en väldig organisatör - han planerar, han fixar det mesta och framförallt så ser han till att det blir gjort - DIREKT - så är det med allt! 
Men faktiskt... Så är jag lik honom, på det organiserade viset iaf, i den här familjen är det jag som ser till att saker blir gjorda och planerar 99% 


Elon min lilla prupp! Idag fick vi chans att använda den fula gula nappen jag köpte till påsk! Förstår inte hur jag kunde köpa en gul - men idag hade han lite gult i tröjan så då gick den väl an! 

Men herre jösses vad man får jobb om dagarna nu.. Han har precis lärt sig öppna dörrar, KUL tycker han o river ut allt han kan på fortast tid! 

Ser ni helikoptern till vänster?? Alltså den flög så lågt så jag trodde han skulle flyga rätt in i lekstugan! Fy så det surrade o brummade! 

Duschar,- o kommer in till sovrummet och det här! 
Lydia läser saga för Elon och katten är självklart med. Mina mysiga gulliga små fina barn! Tänk va vi hjälper varann hela tiden och vad batterier laddas av att få mötas av sånt här! 

Kvällsfika - sen godnatt! Jag hoppas på Sol imorgon,  gör ni? 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad söt han är! :)

2016-04-19 @ 16:22:46
URL: http://punkten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0