Placeringserbjudande!

Liten blir lite större, och idag damp ett brev ner i vår brevlåda om ett placeringserbjudande på Förskola!!
Kan inte låta bli att bli lite ledsen i ögat, vilken fantastisk mammaledighet jag har... Men kanske också eftersom jag njuter till 100% eftersom jag vet att ett år går fort, och snart är det dags att börja jobba igen! 

Vi har iaf sökt dagis då vi båda tycker de passar oss bäst och förhoppningsvis även Elon :) 

Den här killen har så mycket energi så ut måste vi om dagarna o greja o pilla på cyklar o klättra på trappen! 
Å de finns ju inga dåliga väder... Bara dåliga .... ;) säger jag som är en innefis :)


Sen har han ju naturligtvis hittat sina favorit ställen här hemma ;) skafferi är ju liksom värsta guldstället - så fort jag går på toa skyndar han sig dit o sliter ut allt han kan! Skitunge! 

Nu är det fredag o all in på myset! Ett glas vin till matlagningen idag! Å en starköl för herrn i huset!
Imorgon fortsätter vårt projekt: rödfärga huset! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0