Påsklov i stan!

Hello superfredag, - ja! För de ÄR verkligen superfredag idag... För en vecka sedan var det annat, då var livet så skört och vi fick spendera natten på sjukhuset. Usch! Tur att det är bra nu! 

Idag har vi varit till stan och gjort av med pengar, massor... Hua! Det blir dyrt i drift nu när Thea handlar på samma affärer som mig. 


Lilla gosbiten i nya fina tröjan! Redo att åka till stan! 
Blev besök hos frisören också... Klippte någon decimeter så nu är de friskt och fräscht igen! 
Efter klippet fick Thea köpa tre par nya jeans - hon är ju så lång så alla byxor här hemma kändes korta o tråkiga. 

Fina T!

Efter shopping och fika med mormor var vi trötta.. Ja,- vi hade mormor med oss... Världens bästa mormor! Hon drog runt på Elon på torget så han kunde sova, medan jag swishade runt mellan frisör och affärer med T o L 


Vi tänkte stanna o luncha men Elon är ju som en hal Ål så jag vågade mig inte in på en restaurang så vi köpte med Kina mat hem o de blev mysigt det med! 

Bästa påsklovsdagen med friska barn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0