Köttgryta med Potatis!

Äntligen börjar våra fina vår kvällar på perrongen! Solen värmer så där hela eftermiddagar o sena kvällar, tänk bara om vi kunde få ordning o få det lite bättre där, får bli ett projekt i sommar, även huset ska målas i vår här! 

Elon är ju i en svår ålder att "släppa lös" nu.. Han stoppar allt i munnen, sten, jord, allt!! 

Men han är så stolt över sin traktor! :) 
Sitter o spanar runt efter sandaler till honom! 
Vill ha ett par med högre skaft och i äkta skinn! Å rätt färg... Svårt de där! 

Ikväll blev de köttgryta och potatis hos oss med lite rödvinbärsgelé och syltlök - jag ÄLSKAR syltlök och fick det alltid hos mormor när jag var liten... Så syltlök för mig är mormor minnen.. 
Försökte få Thea o Lydia att smaka iaf men de rynkade på näsan och trodde de skulle smaka lök.. 

Det var Gott! O den hade puttrat flera timmar! 
Nu säger jag godnatt världen... Thea o Lydia ligger o läser och Elon har levt rövare tills nu han med... 21.30 och ingen är vaken... Måste minska hans middags lurer tror ja... De här går inte ... Vi får inga kvällar annars! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0