Stopp i avloppet!

Aaaah, dagarna bara springer iväg för mig, o tur är väl det :-) det är ju så bra att passa på nu när man är mammaledig o fixa allt man velat fixa så länge! 
Mamma har hjälpt mig med att få ordning här - planering o platsbyte av saker, så skönt att få lite ordning och reda! 
Men mitt i allt så kommer ju mera saker o göra ;) stopp i avloppet,- o inte något litet stopp heller.. 

Idag kom stora slang bilen o herregud va dom lortade ner inne hos mig... De luktade bajs i hela huset så jag trodde jag skulle spy!

Morfar min morfar- Tur han kunde vara här o hjälpa lite,- usch! Jag har skurat o skurat o såpat o dammsugit överallt så nu är det fräscht igen, men de stank skit överallt!!! Blää!
Titta här då,- en liten orange mun ;) 
Vi tjuvstartade lite o smakade lite  morots puré på en sked idag - jag tycker / tror det är bra att börja med smaker i tid! 3,5 månader har mina fått suga lite på någon smak sked :) å inga konstiga miner här inte... Elon gapade o vela ha mer o mer o smackade riktigt! 


Äntligen är pappa hemma tycker Elon :) 

Middag - bra pris på kronhjorts skav på Ica, så ikväll åt vi skav med kantareller lök grädde o en näve färska lingon! Till det kokta morötter o potatis  Såå gott!

 Nu ska jag ta fram regnkläder tills imorgon - Thea o Lydia har friluftsdag! O de ska tydligen bli regn :/ 
Sen blir det idol :-) 

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0