Rostas på menyn

Hej hej!!
Vaknade av min lilla Elon tidigt imorse,- sen fick vi sparka liv i farsan baloo också :-) idag skulle nämligen F vara ensam med Elon hela förmiddagen - han har ju varit ensam med han förr men inte så länge tror ja, beror ju mycket på att jag hel ammar fortfarande ... Då är E så beroende av min närhet!

Loppisen fick hyfsat !

Men här är jag igen - huvet på väg ner i en kartong ;) sålde halvbra... Inte nöjd alls men andra var mera nöjd o de är huvudsaken!

Kvällens middag fick F laga,- vi kör ofta med rostas! Riktigt bra kött tycker vi!

Dock kunde jag ha min bit liiite mera blodig,- gillar ju sånt jag! 

Vilka pang brudar! Nora och Lydia "gör stan" ikväll - käk - sedan disco! Önskar dom en trevlig kväll!

Puss på Er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0