Oktober - Lydias månad!

Välkommen Oktober! 

En härlig månad som jag förknippar med gula löv, älgjakt, höstlov, tända ljus och självklart KALAS!!

Oktober är Lydias månad,- och om 20 dagar fyller hon 8 år - Mitt lilla hjärta! 
Dags att fundera på present... Hon vill ju ha en cykel, men de känns ju som superfel årstid för det - hon har ju en fin 24 tummare men eftersom hon är låååång så är det dags för en 26 tum snart! 

Hon har en iPhone 4 sedan något år tillbaka men eftersom dom börjar bli lite gamla o trökiga nu så vill jag inte köpa nå skal eller så till den heller då den säkert inte blir med så länge till. De är ju helt vansinnigt vad dom sjunker i värde fort.. Tänkte sälja theas 4.a men insåg att man kanske får 400kr för den nu! Teknikens värld! 

Nu ska jag förbereda middag här och invänta min kära sambo! 

Kolla här då ;-) super killen som vände sig imorse 


Helt plötsligt låg han på mage!

Han blev nog mest förvånad själv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0