Lika som bär?

Hej i lilla lördan! - stora kalasdagen :-)
Jag och E for till Valbo för att kalasa idag! Som vanligt bara gott fika - mums! 

Fin tårta hon gjort då - Kerstin :-) 
Jag och Fredric fick en varsin bit med hem så nu har vi mumsat till bonde söker fru också! 

Elon fick mysa med farfar och jag fick dricka kaffe o surra lite! 

Jag svängde förbi "tång" en sväng ikväll   - till mina föräldrar och bad att få kika i albumet på min bror Daniel när han var liten ... De är så många som säger att Elon är så lik oss men varken jag eller min mamma ser det riktigt ...

Hittade ett foto på Danne när han var 4 månader ...

Danne till vänster och Elon till höger - kanske vissa drag? 

Mig är han inte särkilt lik, jag var nog världens tjockaste bäbis ... - som jag skrattade! Vi hittade en bild på mig med när jag var 4 månader... Vet ni ? Jag satt o åt en stor GLASS STRUT!!!!!!!

Å när jag var TRE månader, ja precis 3 månader så fick jag en plopp av min mormor ha ha! - stackars mig! 

Nu ska vi göra kväller! Trevlig dag med gott fika, en härlig promenad, ett BVC besök för att få en "super salva" till E, och mitt favorit program Bonde söker fru - måste erkänna att jag är hemligt kär i Stefan - shit en sån Karl!!! En händig Karl med humor, o glimten i ögat! 

Godnatt 

Avslutar med en till bild på Danne - kanske Elon har vissa drag av en Holmgren ändå ? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0