Bus eller godis

Så där ja, klockan har passerat 16.00 o mörkret kommer smygandes... Gissar att kvarterets barn snart kommer plinga på våra dörrar utklädda i alla typer av spöken gastar häxor och läskiga typer... 
Som jag nämnt tidigare är jag inget stort  fan av halloween men barnen tycker väl det är kul - Thea o Lydia ska ut dom med! 
Vi är redo här med en stoor skål godis iaf, för något bus vill vi inte ha! 

Pappers godis gillar jag bättre än annat lös godis... Håller mig undan baciller o bakterier ;) 
Elon är nybadad o redo för helg! 

Alla jobbar väl halvdag idag utom min Karl typ ha ha! 
Jag har iaf en stor gryta med chili con carne som puttrar på spisen... Med mycket hetta! Till det en stor sallad och vitlöks bröd! 

Trevlig fredag på Er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0