Unisex

Hej! 
Idag var första gången på min hittills 5 månaders långa föräldraledighet som jag kände mig lite uttråkad, eller som jag inte visste vad vi skulle hitta på!
Jag brukar få dagarna att gå relativt fort o pyssla med både det ena och andra. Men idag - gäsp! Tog en liten promenad runt byn i solskenet i förmiddags, o sedan var min fantasi slut! 

Elon slocknade nyss på en eftermiddags lur!

Ny body! - eftersom det är Lite klurigare att hitta fina pojkkläder så hamnar jag till slut på flickavdelningen ;) denna fina ekorre body hittade vi bland flick kläderna! Å den fastnade vi för - fin va! 
Annars har han väldigt mycket 68 samt 74 kläder nu som vi fått i present så jag ska inte handla i onödan :-) 

Nu har jag satt på kaffe hurran!! Vad vore en föräldraledighet utan kaffe!!!! :-)

Ikväll ska vi gå över till arstus (min bror) på lite kalas fika! 

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0