Skitbil!

God förmiddag... 
Ja, då har våran bil gett upp då.. Usch.. Den där bilen var nog de sämsta köpet vi gjort... 
Jag har gillat den, men F kände tidigt att något var fel o att han inte "klickade" med den.

Den har haft småfel från dag 1 o även två större fel som kostat mer än det smakat.. 

Igår började alla möjliga lampor att lysa och det stod helt plötsligt att vi kommer 4 mil... 

Mycket riktigt, halvvägs in i garaget bara dör biljäveln... 
Ingen verkar veta varför? Men vi fick hjälp igår av en som är duktig... Men felsökningen ger inga svar? 
Enligt honom har 3-4 st andra som har lika bilar i våran by också haft X antal fel med denna bil!

Näe, fy va trött jag är, Volvon hade vi aldrig något problem med... Å vi skulle ha haft den kvar.. Vi behöver kanske inte en stor bil egentligen! Åkt 3-4 ggr totalt med alla barnen sen vi köpte den. 
Så nu sitter jag här hemma utan bil, o Fredric får ha opeln till jobbet o om vi ska åka på helgen får halva familjen åka. 

Skit trökigt!!! För så fort de är något fel på en nyare bil så drar kostnaderna iväg nåt enormt. O jag gillar inte att vara utan bil hemma, känslan av att känna sig låst är inte kul. 


Aldrig varit med om så mycket fel! Jävla skit bil!!! 

Tack o bock från mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0