På barnsjukhuset

Igår spenderade vi kvällen hos farbror doktorn igen,- Elon verkade inge pigg och han blossade upp illröda flammor som såg ut att svida ... Jag tänkte att de kunde vara allergisk reaktion mot penicillinet och eftersom dom vill hålla koll på han nu ordentlig bad dom oss komma in direkt!

Väntan blev inte så lång tack och lov!

Ny vikt lära tas igår, fast dom vägde i fredags så var de super viktigt att kolla idag igen. - jag blir nästan chockad på hur noga dom är här!

Lilla skruttisen! De var ingen fara iallafall - vi tar nya tag tills på fredag då vi får de slutgiltiga beskedet om det blir operation eller inte! 
Alltså! Han är inte sjuk... Men fick ett "sår" som vi sökt för 2 ggr på BVC och 3 gånger på vår lokala hc utan att dom vetat vad det varit.. O då heller inte skickat oss vidare direkt för att de vad det är.. Så bara för att Elon nu haft detta i nästan 2 månaders tid så har det blivit en stor grej av en rätt liten sak! 
Har vi fått kunnig hjälp från början hade inte ens det varit tal om operation. Jag blir faktiskt förbannad! Anklagar absolut inte någon person.. Utan själva systemet! Han var 4 månader när de började.. Då lär man väl se till att skicka barnet vidare tycker jag. 

Å härdanefter kommer jag aldrig ge mig, jag känner väl om något inte är riktigt rätt! Jag vägrar "avvakta" en gång till om det händer mitt barn något! VÄGRAR! 



Rödblommig liten Elon på väg hem igen! 
Imorse var både han o jag helt slut så vi sov till klockan 9.40 typ.. De behövdes nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0