Håll en tumme eller två!

Slog ett getöga på hur många läsare jag har, o ojj vad många det är - i ändå har jag nog inte gjort "reklam" för min blogg en enda gång! 

Här hemma är vi hängiga, jag har varit riktigt risig igår och idag.. Usch! Jag blev dunder förkyld .. Men hoppas på bättring tills imorgon!


Tur att jag har min lilla solstråle! Han har blivit så duktig med gåstolen att ta sig fram lite smått! 
Världens bästa Elon! 

Håll gärna tummarna för oss imorgon förmiddag! - då ska vi träffa barnläkaren igen - våran norska kirurg. Det är imorgon vi får veta om detta kommer läka av sig själv - eller om det blir operation i Uppsala!
Jag vill inte det, vill verkligen inte det! 

Ha en mysig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0