Black Friday!

Herregud!! Black Friday... De bara ösregnar erbjudanden idag verkar det som, jag ljuger inte om jag säger att jag fått 30 mail med massa erbjudanden från alla ställen jag någongång shoppat från, o sms.en rullar in även dom med black Friday... Snacka om att butikerna vill tjäna pengar! 

Eftersom jag och Elon var till doktorn idag så passade vi på att spana lite på köpis å... 
Köpte lite nytt i 74 till honom o hittade även en svart klänning/tröja eller vad det nu var till mig.. Såg inte mycket ut för världen när jag kom hem men den blev verkligen perfekt när den kom på! Lite festlig, lite glittrig o perfekt till jul! Den var även stretchig upptill vilket är ett måste eftersom jag fortfarande ammar... 

Nu har stakarna kommit upp på nedervåningen - bara övervåningen kvar, men dom är jag inte alls nöjd med så måste köpa ett gäng nya! 

Det gick bra hos doktorn, han vill ju inte "skära i han" i onödan o tycker att de inte ser lika "ilsket" ut nu. Så nu ska vi äta klart penicillin kuren, fortsätta med våra bad 2 ggr/ dag o sen på återbesök om drygt 1 vecka. Så dom har full koll = ovärderligt!

Nu ska vi lyxa med Kinamat ikväll, jag har feber och håller på att hosta ur mig lungorna så orkar verkligen inte laga mat! 

Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0