Testing testing!

Hej! 
Första blogg inlägget från nya mobilen - 
Tröttnade på min gamla 4.a med kraschad skärm så jag gick o tog ut en 6.a igår, vilket var krångligare än jag trodde. 
Jag satt från kl 16-20.40 i Telia supporten igår!!! I 4.5 timme för att få hjälp då allt bara krånglade för mig som vanligt, åh va arg jag var!!! F fick ta hand om disk, skjutsa ungar o ge dom glass för att hålla tyst på dom. Men nu är jag nöjd :) 
Hann inte med någon Lunch på jobbet igår för jag var fast hos Telia hela timmen, - fick bli en take away sallad gåendes till bilen när jag slutade för dagen... 

Folk tittade lite konstigt när jag gick o åt samtidigt ha ha dom trodde väl att jag var en extra hungrig gravid kvinna! 

Mamma o pappa överraskade med det mest sötaste bebis kläderna jag sett!!! Dom har varit i Prag o kunde inte hålla sig ;) hur fint som helst! Nu längtar jag ju ännu mera... Vitt är så fint på nykläckta bebisar! 

Kläderna tar vi med till bb :) åh va gulligt det är med kläder i denna storlek! 

Ha en fin torsdag... Jag har ett lugnare tempo idag på jobbet, - får bara världens sammandragningar av att stressa på. Å nu tänker jag tempo växla neråt! 

Kram från kontoret, solen lyser in hos mig idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0