Städat o shoppat!

En sån dag! - vaknade före 7 och kunde omöjligt somna om. Min efterlängtade lediga dag, jag har verkligen utnyttjat den till Max! 
F har jobbat och Thea har åkt på helg till pappsen medan lydia inte vela åka tidigare. 
Vi lämnade in bilen på verkstan imorse, och tog en promenad hem- med oss i utbyte fick vi en hund :)
100 nyanser av korall/rosa blev det här ;)
Sen hemma så åkte dammsugaren fram, städade uppe och nere, bäddade rent i sängarna och plockade med flera högar tvätt. 
Sen åkte vi till Valbo för att roa oss lite, Lunch på donken och lite nytt i garderoben för L 

Gud va ont i fötterna jag hade sen... Gick o gick i varje affär kändes det som. 
Idag fick Hilda brev på posten! 

Encore kattmat - vilken lyx! Jag är buzzador och fick denna gång prova kattmat! 
Våran Hilda blev helt till sig bara hon hörde att jag öppnade locket, vilken fin kattmat, inte så kompakt och illaluktande - utan lösare, och ett fräschare intryck! 

Mums sa Hilda och åt med god aptit! 
Nu ska jag kolla Lets dance o vila mina fötter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0